نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شلیک تیر خلاص به شایعه بازگشت بونوچی به یووه

شلیک تیر خلاص به شایعه بازگشت بونوچی به یووه

 

در حالیکه گمانه‌زنی‌ها و واکنش‌های مختلف در خصوص اخبار داغِ روزهای اخیر در خصوص بازگشت لئوناردو بونوچی به یووه و احتمال انتقال گونزالو هیگواین به باشگاهی دیگر در رسانه‌های ورزشی جریان دارد، جوزپه ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس در گفتگو با شبکه تلویزیونی SKY به روشنگری در خصوص این شایعات پرداخته و آخرین موضع باشگاه یوونتوس در قبال این خبرها را تشریح کرده است.

 

ماروتا در ابتدا با اشاره به منشأ اصلی کلید خوردن شایعه بازگشت بونوچی به یووه، یادآور شد:

 

همه این شایعات از ملاقات با لئوناردو (مدیر جدید باشگاه میلان) و صحبت در خصوص برخی از امورات آغاز شد. در همین دیدار بود که او از بونوچی به ما گفت؛ اینکه هنوز به یوونتوس فکر می‌کند و در حسرت دوران حضورش در جمع بیانکونری‌هاست. در واقع او تنها از حس و حال لئو به ما گفت.

 

وی در ادامه اضافه کرد:

 

ما تیمی کامل و یکدست در اختیار داریم؛ مخصوصاً در خط دفاع! در عین حال رابطه ما (یوونتوس) با بونوچی نیز بر پایه احترام متقابل است. در حال حاضر چیزی بیشتر از این نیز وجود ندارد.

 

مدیر باشگاه یووه در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به جذب فوق‌ستاره پرتغالی رئال‌مادرید بیان کرد:

 

افتخار می‌کنیم که کریستیانو رونالدو را به یوونتوس جذب کردیم؛ بازیکنی خارق‌العاده و منحصربه فرد. از رئیس‌مان (آندره‌آ آنیلی) نیز به خاطر تمام همراهی‌ها و همکاری‌هایش در راه این انتقال تشکر می‌کنم.

 

ماروتا در پایان با اشاره به شایعات پیرامون مهاجم آرژانتینی بیانکونری و آخرین وضعیت او خاطرنشان کرد:

 

ما برای بازیکنانمان احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستیم. در مورد هیگواین نیز تصریح می‌کنم که او یکی از مهم‌ترین بازیکنان ماست و طبیعی است با آمدن رونالدو و سایر بازیکنان هم پست با او رقابت در آن قسمت افزایش پیدا کند. ما در حال صحبت و هم‌اندیشی با او هستیم تا بهترین تصمیم و راه‌حل را برای او و باشگاه انتخاب کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: